Olimme valmentamassa upeaa porukkaa syyskuun lopussa. Teimme mm. osaamiskartoituksia, asiakaspersoonia ja viestikärkiä – kaikki tärkeitä aiheita silloin kun asiantuntija tuotteistaa palveluaan ja markkinoi osaamistaan. Osaamisen lisäksi tarvitaan tunnetta:
”Teen jokaisen tuotteen rakkaudella, ja kehitän jatkuvasti osaamistani.”
”Kun sydämen kanssa tekee, se ei voi mennä pieleen”.
”Haastan itseni katsomaan asioita eri näkökulmista sekä säilyttämään herkkyyteni nähdä asioita.”
”Minulle on tärkeää ihmisläheinen kohtaaminen ja halu olla läsnä”
Sitaateissa kiteytyy asiakasymmärryksen ydin eli asiakkaiden tarpeiden, toiveiden ja tunteiden ymmärtämiseen perustuvien palvelukokemusten kehittäminen. Huikeita valmennuspäiviä ja hienoja oivalluksia!
Lämmin kiitos Arash Sobhanille maukkaasta gluteenittomasta mokkakakusta, josta saimme nauttia valmennuksen viimeisenä päivänä!